Baby pink

18 kwietnia 2014

Dziś kolejny prosty zestaw, w sam raz na przedświąteczną bieganinę jak i bieganinę po lesie! Ten płaszczyk nadaje się na każdą okazję - lubię ich szukać i go testować. Miałam go na spacerach (w rożnym terenie), na myjni, na rowerze...pomijam fakt jak wyglądał po niektórych wyjściach! Przyciąga nie tylko mój wzrok, ale również wszelakie brudy! :D Obecnie wisi czyściutki i czeka na święta, które będą spokojne, pyszne i pastelowe. Taki jest plan, teraz trzeba go zrealizować!
Wielkanocny buziak dla Was!

płaszcz / coat - tutaj / here     naszyjnik / neklace - iloko     spodnie / trousers - laredoute     adidasy / sneakers - house



fot. Jarek Szewczyk

16 komentarze

  1. Przedostatnie zdjęcie jest niesamowite! :)) Powtórzę to drugi raz - płaszcz ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz! Cudownie wygląda w takim leśnym otoczeniu :) Ja też zazwyczaj robiłam zdjęcia w takim klimacie, ale ostatnio postawiłam na bardziej miejski. Zobaczymy co z tego wyjdzie. U Ciebie pięknie wygląda ta natura! :) Pozdrawiam!

    Vanilla Madness Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow mega Ci wszystko gra!
    ten róż idealny do Twojej słodkiej buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zestawiłaś tak elegancki płaszcz z adidasami! :-) Dość lekko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Cię w kucyku! I uwielbiam ten płaszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały płaszcz i naszyjnik, a całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, super jest ten płaszczyk :) I naszyjnik również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest przepiękny <3 A naszyjnik to cudo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Płaszcz i torebka są genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj piekny ten plaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna z moich ulubionych blogerek w moim ulubionym kolorze <3 to ci dopiero frajda :) :) :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń