"Honey and spikes"

02 października 2012
Kto jest najlepszym towarzyszem do robienia zdjęć? Pytanie banalne, kto inny jak nie tata? Jesienią najczęściej on towarzyszy mi podczas spacerów między złotymi liśćmi i co najważniejsze nigdy nie kręci nosem. To czysta przyjemność ładnie się ubrać i wybrać z nim w stronę zachodzącego słońca. Jeszcze większa gdy można tą wędrówkę pokonać w ulubionych butach :)

koszula - f&f
szorty - kappahl
płaszcz - la redoute
naszyjnik - iloko
botki - zalando





fot. Tata

36 komentarze

  1. Bardzo mi się podobają połączenia szortów i trenczu :)) Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, kurcze Twój tata robi świetne zdjęcia! Może mnie adoptować? :P To racja, wyglądasz bardzo ładnie, pierwsze zdjęcie mnie urzekło. :) A o butach już pisałam - bardzo mi się podobają, wyglądasz w nich rewelacyjnie. :) Przysłodziłam, ale zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie kolory:) a tata bardzo dobry fotograf- zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny naszyjnik, spodenki, buty a wszystko razem tworzy mega całość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że tata wspiera Twoją pasję :)

    Buty masz przegenialne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty rzeczywiście genialne a i torebka niczego sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny look, uroczu i delikatny, ale buty nadają mu chatakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz niesamowicie. To chyba Twoja najlepsza stylizacja. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super w tym zestawie!!!a spacery w takim towarzystwie bezcenny!!!;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój ojciec robi świetne zdjęcia :)
    Buty są prześliczne, zresztą cały zestaw mi się szalenie podoba - uwielbiam tą gamę kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepszy zestaw, uwielbiam go!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz, buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udzielam się w sumie nie wiele na Twoim blogu, ale... podziwiam Cię i Twoje stylizacje. Chyba jeszcze nie było takiej, która by mi się nie podobała.

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny look !
    porawałabym Ci te botki, są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Tata ma talent ;) Piękne zdjęcia. Masz świetne butki i naszyjnik, które idealnie się wpasowały do tej stylizacji ;)
    Zapraszam do siebie

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie! :) Torebka i naszyjnik podobają mi się najbardziej. Zapraszam do nas. firststep2fame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hej podsyłamy linka na naszą stronę >>>
    http://facebook.com/pikarazydwa
    może tam znajdziesz nowe inspiracje do swoich ciekawych stylizacja albo któryś z naszych projektów wpadnie ci w oko. w wielkim skrócie jesteśmy początkującym teamem..tworzymy printy na ubraniach..przystępne..modowe.. rzeczy, które cieszą oko i nie "nadwyręża" portfela.. zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój tato to musi być fajny gość. jak sobie pomyślę, że szacowny Bogusław operuje aparatem by uchwycić piękno mojego obuwia. Oj to by się nie mogło udać :D
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń